Показниками когнітивного компоненту комунікативного іміджу авторки вважають: знання і розуміння комунікативних процесів, що виникають при вербальній (мова, точність, доречність, логічність) та невербальній (міміка, жести, інтонація, стиль поведінки) взаємодії лікаря, хворого і його родичів; знання правил клінічного етикету. Показниками поведінкового компоненту є: володіння нормами культури мови, наявність професійної та корпоративної культури. Показниками особистісного компоненту визначено: психологічний такт, клінічну емпатію та комунікабельність. Особливо важливий у взаємодії лікаря з пацієнтом є психологічний такт – уміння знайти підхід до кожної людини, встановити з нею довірчі стосунки і ефективно взаємодіяти.
Indicators of the cognitive component of the communicative image of the author are: knowledge and understanding of communicative processes that occur in verbal (language, accuracy, relevance, logic) and nonverbal (facial expressions, gestures, intonation, behavior) interaction of the doctor, patient and his relatives; knowledge of the rules of clinical etiquette. Indicators of the behavioral component are: mastery of language culture, the presence of professional and corporate culture. Indicators of the personal component are determined by: psychological tact, clinical empathy and sociability. Especially important in the interaction of the doctor with the patient is the psychological tact - the ability to approach each person, establish a relationship of trust with him and interact effectively.