Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Парасочкіна, В. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T10:47:17Z | |
dc.date.available | 2023-06-19T10:47:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Парасочкіна В. В. Формування у студента наукового мислення за умов онлайн-навчання / В. В. Парасочкіна // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 178–179. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13157 | |
dc.description.abstract | Відомо, що до структури світогляду людини належать погляди, знання та переконання. Знання – це відображення у свідомості предметів, явищ, їх зв’язків, властивостей, співвідношень. Знання як результат пізнання дійсності, засвоєння істин, добутих іншими людьми. Ці знання поділяють на емпірічні, загальні, теоретичні, наукові. Світогляд студентів повинні складати саме наукові знання законів природи, розвитку суспільства та людини. В то же час рівень світогляду залежить від глибини. Ступеня засвоєння різних знань, вміння використовувати їх у повсякденному житті. Лише науковий світогляд допомагає людині розбиратися у складних ситуаціях, знаходити правильний шлях у житті. Безумовно, що у світогляді молодої людини мають домінувати наукові знання, що особливо стосуються загальнолюдських цінностей, соціально-економічного розвитку країни та подальшої демократизації суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | наукове мислення | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.title | Формування у студента наукового мислення за умов онлайн-навчання | uk_UA |
dc.type | Article | en |