Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Івлєва, С. М. | ua |
dc.contributor.author | Сікорська, О. О. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-06-21T12:49:08Z | |
dc.date.available | 2023-06-21T12:49:08Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Івлєва С. М. Процедури управління якістю освіти в закладах вищої освіти / С. М. Івлєва, О. О. Сікорська // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 483–487. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13192 | |
dc.description.abstract | У наведеному дослідженні зосередимо увагу на внутрішніх процедурах забезпечення якості вищої освіти, які орієнтовані на результат. Одним з основних елементів у системі управління якістю вищої освіти є процедура самооцінювання, або самообстеження, навчального закладу. Характер самооцінювання визначається цілями діяльності та пріоритетами розвитку конкретного ЗВО. Найбільш визнаними і широко застосовуваними моделями з самооцінювання університетів є моделі премій з якості, такі як американська національна премія якості Малкольма Болдриджа, премія Демінга, Європейська премія якості та інші. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | управління якістю освіти | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | аналіз міжнародного досвіду | uk_UA |
dc.subject | процедура самооцінювання | uk_UA |
dc.title | Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі | uk_UA |
dc.type | Article | en |