dc.contributor.author |
Тріщенко, С. Г. |
uk |
dc.contributor.author |
Корнієнко, С. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Белозерцева-Баранова, Ю. Є. |
uk |
dc.contributor.author |
Черемних, Г. І. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-06-28T13:11:57Z |
|
dc.date.available |
2023-06-28T13:11:57Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Тріщенко С. Г., Корнієнко С. В., Белозерцева-Баранова Ю. Є., Черемних Г. І. Методика застосування симуляційних медичних технологій при навчанні здобувачів вищої медичної освіти// Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 383–384. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13277 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток інноваційної діяльності новітніх технології в медицині
- є важливим напрямком сучасної вищої освіти. Такі методики дозволяють скоротити тривалість навчального процесу і підвищити його
ефективність. Симуляційне навчання в медицині є одним з прогресивних методів, що дозволяють не тільки навчити певних навичок студентів, а й
мінімізувати негативний вплив на пацієнтів які знаходяться в стаціонарі. Інноваційною діяльністю університету є впровадження нових
форм і методів освітніх сучасних технологій. Широке використання роботи зі стандартизованим пацієнтом дає
змогу студентам навчатись навичкам: збір анамнезу, скарг пацієнта,
проведення медичного огляду за алгоритмом. Стандартизовані пацієнти допомагають студентам на протязі усього навчального процесу
удосконалювати практичні навички в комунікації та фізикальному обстеженні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
симуляційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
стандартизовані пацієнти |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.title |
Методика застосування симуляційних медичних технологій при навчанні здобувачів вищої медичної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |