Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тріщенко, С. Г. | uk |
dc.contributor.author | Корнієнко, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Белозерцева-Баранова, Ю. Є. | uk |
dc.contributor.author | Черемних, Г. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T13:11:57Z | |
dc.date.available | 2023-06-28T13:11:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Тріщенко С. Г., Корнієнко С. В., Белозерцева-Баранова Ю. Є., Черемних Г. І. Методика застосування симуляційних медичних технологій при навчанні здобувачів вищої медичної освіти// Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 383–384. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13277 | |
dc.description.abstract | Розвиток інноваційної діяльності новітніх технології в медицині - є важливим напрямком сучасної вищої освіти. Такі методики дозволяють скоротити тривалість навчального процесу і підвищити його ефективність. Симуляційне навчання в медицині є одним з прогресивних методів, що дозволяють не тільки навчити певних навичок студентів, а й мінімізувати негативний вплив на пацієнтів які знаходяться в стаціонарі. Інноваційною діяльністю університету є впровадження нових форм і методів освітніх сучасних технологій. Широке використання роботи зі стандартизованим пацієнтом дає змогу студентам навчатись навичкам: збір анамнезу, скарг пацієнта, проведення медичного огляду за алгоритмом. Стандартизовані пацієнти допомагають студентам на протязі усього навчального процесу удосконалювати практичні навички в комунікації та фізикальному обстеженні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | симуляційні технології | uk_UA |
dc.subject | стандартизовані пацієнти | uk_UA |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.title | Методика застосування симуляційних медичних технологій при навчанні здобувачів вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |