dc.identifier.citation |
Буйко О. О., Юрченко І. В., Пітель Г. О. Перешкоди академічної доброчесності в умовах дистанційного навчання // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 457–460. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розвиток суспільства з масовою комп’ютеризацією всіх сфер життєдіяльності та наростаюча тенденція оцифровування та систематизації даних формує в студентах нові моральні норми і принципи. Дистанційна освіта змінила не тільки підходи до викладання, що передбачувано ускладнило робочий процес викладачам, але й відкрила нові можливості студентам для симулювання процесу їх навчання. Тому, одним з важливих завдань для сучасних педагогів вищих навчальних закладів є сприяння формуванню моральних аспектів при підготовці
майбутніх фахівців не залежно від форми навчання. Фундаментом вирішення цієї задачі в першу чергу слугує впровадження принципів академічної доброчесності (АД) в науково-педагогічне та студентське середовище.
Термін академічна доброчесність означає виявлення, дотримання
та поширення фундаментальних чеснот, таких як чесність, довіра,
справедливість, повага, відповідальність та мужність. Плагіат — лише один з багатьох видів порушення академічної доброчесності, не менш значимі в порушенні принципів АД також фальсифікація експериментальних даних, позитивні відгуки та рецензії на
наукові роботи, які не мають наукової новизни, практичного значення
та ін. |
uk_UA |