dc.identifier.citation |
Абраамян К. Г., Грекова А. В., Бурдіна Я. Ф. Концептуальне картування при викладанні теми «Буферні розчини та буферні системи організму» у дистанційному курсі «Медична хімія» // Innovative approaches to solving scientific problems: the 19th Internationalscientific and practical conference, May 16–19, 2023. Tokyo, Japan. International Science Group. 2023. P. 222–225. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На сьогоднішній день розвиток хімії та медицини, а також наук, що виникли на їх межі, вимагає постійної зміни і вдосконалення як навчальних програм, так
і методів їх викладання. Завданням будь-якої навчально-методичної роботи кафедри вищого медичного закладу полягає в підготовці лікарів, які будуть
здатні в умовах практичної діяльності, проявляти професійні навички, а саме, швидко мислити, обґрунтовувати та приймати рішення в будь-яких ситуаціях.
Наразі одним з найпоширеніших методів засвоєння матеріалу є саме активні методи навчання, особливо при онлайн навчанні. Прикладами методів, які можна
використовувати в курсі «Медична хімія» можуть бути «кейс-метод», «штурм мозку», «ділові ігри» тощо. Активне навчання – це метод навчання при якому
студенти активно приймають участь в процесі навчання, а не пасивно отримують інформацію від викладача. Включаючись в процес навчання, студенти вчяться
висловлювати свою позицію, стимулюють критичне мислення та мотивацію до отримання нових знань в сфері хімії. Мета роботи – розглянути метод концептуального картування як ефективний метод онлайн-офлайн навчання при вивченні теми «Буферні розчини та буферні системи організму» в курсі «Медична хімія». |
uk_UA |