Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Абраамян, К. Г. | ua |
dc.contributor.author | Грекова, А. В. | ua |
dc.contributor.author | Бурдіна, Я. Ф. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-11-13T12:55:16Z | |
dc.date.available | 2023-11-13T12:55:16Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Абраамян К. Г., Грекова А. В., Бурдіна Я. Ф. Концептуальне картування при викладанні теми «Буферні розчини та буферні системи організму» у дистанційному курсі «Медична хімія» // Innovative approaches to solving scientific problems: the 19th Internationalscientific and practical conference, May 16–19, 2023. Tokyo, Japan. International Science Group. 2023. P. 222–225. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14129 | |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день розвиток хімії та медицини, а також наук, що виникли на їх межі, вимагає постійної зміни і вдосконалення як навчальних програм, так і методів їх викладання. Завданням будь-якої навчально-методичної роботи кафедри вищого медичного закладу полягає в підготовці лікарів, які будуть здатні в умовах практичної діяльності, проявляти професійні навички, а саме, швидко мислити, обґрунтовувати та приймати рішення в будь-яких ситуаціях. Наразі одним з найпоширеніших методів засвоєння матеріалу є саме активні методи навчання, особливо при онлайн навчанні. Прикладами методів, які можна використовувати в курсі «Медична хімія» можуть бути «кейс-метод», «штурм мозку», «ділові ігри» тощо. Активне навчання – це метод навчання при якому студенти активно приймають участь в процесі навчання, а не пасивно отримують інформацію від викладача. Включаючись в процес навчання, студенти вчяться висловлювати свою позицію, стимулюють критичне мислення та мотивацію до отримання нових знань в сфері хімії. Мета роботи – розглянути метод концептуального картування як ефективний метод онлайн-офлайн навчання при вивченні теми «Буферні розчини та буферні системи організму» в курсі «Медична хімія». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | концептуальне картування | uk_UA |
dc.subject | медична хімія | uk_UA |
dc.subject | дистанційний курс | uk_UA |
dc.subject | навчально-методична робота кафедри | uk_UA |
dc.title | Концептуальне картування при викладанні теми «Буферні розчини та буферні системи організму» у дистанційному курсі «Медична хімія» | uk_UA |
dc.type | Article | en |