Теоретичні аспекти інтерактивних технологій в навчальному процесі інтернатури: принципи та типи у медичній освіті

Show simple item record

dc.contributor.author Лотиш, Н. Г.
dc.contributor.author Кравченко, Т. Ю.
dc.contributor.author Папінко, Р. М.
dc.contributor.author Браткова, Л. Б.
dc.contributor.author Федін, М. В.
dc.date.accessioned 2024-03-26T12:24:01Z
dc.date.available 2024-03-26T12:24:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Теоретичні аспекти інтерактивних технологій в навчальному процесі інтернатури: принципи та типи у медичній освіті / Лотиш Н. Г., Кравченко Т. Ю., Папінко Р. М., Браткова Л. Б., Федін М. В. // Міжгалузеві диспути: динаміка та розвиток сучасних наукових досліджень: зб. наукових праць з матер. V Міжнародної наукової конференції, м. Тернопіль, 22 берез., 2024 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп, 2024. С. 116–120. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14951
dc.description.abstract У сучасному світі науки і техніки використання інтерактивних технологій у медичній освіті набуває все більшої важливості. Визначення інтерактивних методів навчання не тільки допомагає розуміти їх сутність, але й відкриває шляхи для вдосконалення навчального процесу та підвищення якості медичної підготовки майбутніх лікарів. Одним з ключових елементів інтерактивних технологій у медичній освіті є активна участь інтернів у навчальному процесі. Замість пасивного сприймання інформації, вони мають можливість самостійно вивчати матеріал, взаємодіяти з викладачами та поміж собою, а також виконувати практичні завдання, що сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу та розвитку професійних навичок/компетентностей. Крім того, інтерактивні технології стимулюють ініціативну дискусію, сприяють обміну думками та досвідом між учасниками, що позитивно впливає щодо розвитку клінічного мислення та аналітичних здібностей; допомагають створити реалістичне навчальне середовище, що відтворює ситуації, з якими майбутні лікарі можуть зіткнутися у своїй практиці. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject вища медична освіта uk_UA
dc.subject використання інтерактивних технологій uk_UA
dc.title Теоретичні аспекти інтерактивних технологій в навчальному процесі інтернатури: принципи та типи у медичній освіті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account