dc.contributor.author |
Подкупко, Т. Л. |
ua |
dc.contributor.author |
Юрченко, І. С. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-04-04T08:48:08Z |
|
dc.date.available |
2024-04-04T08:48:08Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Подкупко Т. Л. Привернення уваги пацієнтів креативною рекламою / Т. Л. Подкупко, І. С. Юрченко // Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини (немедичні проблеми в медицині): V Міжнар. наук.-практ. конф., 28–29 лютого 2024 року, Запоріжжя: зб. матеріалів. – Запоріжжя: ЗДМФУ, 2024. – С. 303–305. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14998 |
|
dc.description.abstract |
В наш час інформативна реклама медичних послуг і лікарських засобів є надзвичайно важливою і невід’ємною частиною життя. Багато людей не знають про переваги та можливості сучасної медицини, або не довіряють їй. Креативна реклама має привернути увагу, розповісти про нові ефективні методи, методики та засоби в медицині.
Однак, до створення такої специфічної реклами законодавство України висуває суворі вимоги. Така жорсткість обумовлена унеможливленням маніпулювати темою здоров’я й якістю життя, мінімізує впливи на почуття та вразливість людей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
креативна реклама |
uk_UA |
dc.subject |
увага пацієнтів |
uk_UA |
dc.subject |
нові ефективні методи |
uk_UA |
dc.subject |
методики |
uk_UA |
dc.title |
Привернення уваги пацієнтів креативною рекламою |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |