Привернення уваги пацієнтів креативною рекламою

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подкупко, Т. Л. ua
dc.contributor.author Юрченко, І. С. ua
dc.date.accessioned 2024-04-04T08:48:08Z
dc.date.available 2024-04-04T08:48:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Подкупко Т. Л. Привернення уваги пацієнтів креативною рекламою / Т. Л. Подкупко, І. С. Юрченко // Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини (немедичні проблеми в медицині): V Міжнар. наук.-практ. конф., 28–29 лютого 2024 року, Запоріжжя: зб. матеріалів. – Запоріжжя: ЗДМФУ, 2024. – С. 303–305. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14998
dc.description.abstract В наш час інформативна реклама медичних послуг і лікарських засобів є надзвичайно важливою і невід’ємною частиною життя. Багато людей не знають про переваги та можливості сучасної медицини, або не довіряють їй. Креативна реклама має привернути увагу, розповісти про нові ефективні методи, методики та засоби в медицині. Однак, до створення такої специфічної реклами законодавство України висуває суворі вимоги. Така жорсткість обумовлена унеможливленням маніпулювати темою здоров’я й якістю життя, мінімізує впливи на почуття та вразливість людей. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject креативна реклама uk_UA
dc.subject увага пацієнтів uk_UA
dc.subject нові ефективні методи uk_UA
dc.subject методики uk_UA
dc.title Привернення уваги пацієнтів креативною рекламою uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу