dc.contributor.author |
Поляков, А. Є. |
|
dc.contributor.author |
Ковальчук, Л. І. |
|
dc.contributor.author |
Муравська, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Прокопова, Т. М. |
|
dc.contributor.author |
Polyakov, A. E. |
|
dc.contributor.author |
Kovalchuk, L. I. |
|
dc.contributor.author |
Myravska, O. M. |
|
dc.contributor.author |
Prokopova, T. M. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-17T12:54:21Z |
|
dc.date.available |
2020-12-17T12:54:21Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков, Л. І. Ковальчук, О. М. Муравська, Т. М. Прокопова // Медична освіта. 2009. № 1. С. 34–42. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8447 |
|
dc.description.abstract |
Представлені досвід викладання принципів доказової медицини, особливості практично-орієнтованого навчання студентів та лікарів, форми безперервного професійного навчання лікарів. Визначені актуальні напрями та методи педагогічних інновацій. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article presents the experience of the evidence-based medicine teaching, peculiarities of the practically-oriented education
of the students and doctors, forms of the continuous doctors’ professional education. The important tendencies andmethods of the
educational innovations are determined. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.title |
Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Conception of the evidence-based medicine teaching from a position of the doctors’ continuous professional development |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |