Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поляков, А. Є.
dc.contributor.author Ковальчук, Л. І.
dc.contributor.author Муравська, О. М.
dc.contributor.author Прокопова, Т. М.
dc.contributor.author Polyakov, A. E.
dc.contributor.author Kovalchuk, L. I.
dc.contributor.author Myravska, O. M.
dc.contributor.author Prokopova, T. M.
dc.date.accessioned 2020-12-17T12:54:21Z
dc.date.available 2020-12-17T12:54:21Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков, Л. І. Ковальчук, О. М. Муравська, Т. М. Прокопова // Медична освіта. 2009. № 1. С. 34–42. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8447
dc.description.abstract Представлені досвід викладання принципів доказової медицини, особливості практично-орієнтованого навчання студентів та лікарів, форми безперервного професійного навчання лікарів. Визначені актуальні напрями та методи педагогічних інновацій. uk_UA
dc.description.abstract The article presents the experience of the evidence-based medicine teaching, peculiarities of the practically-oriented education of the students and doctors, forms of the continuous doctors’ professional education. The important tendencies andmethods of the educational innovations are determined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів uk_UA
dc.title.alternative Conception of the evidence-based medicine teaching from a position of the doctors’ continuous professional development uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу