Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів не видається можливим без активного використання арсеналу цифрових технологій (вебінарів, он-лайн трансляцій, тренінгів, вебквестів). Застосування на практиці інноваційних технологій дають можливість викладачам медичних закладів вищої освіти упровадити й удосконалити нові методи роботи, підвищити ефективність освітнього процесу і рівень знань студентівмедиків. Усі розглянуті технології тісно пов’язані між собою і мають диференційовано використовуватись в освітньо-виховному процесі як у клініках, так і в навчальних аудиторіях.
The formation of information and communication competence of future family doctors does not seem possible without the active use of the arsenal of digital technologies (webinars, online broadcasts, trainings, web quests). The practical application of innovative technologies enables teachers of medical institutions of higher education to introduce and improve new methods
work, increase the efficiency of the educational process and the level of knowledge of medical students. All the considered technologies are closely related to each other and should be used differently in the educational process both in clinics and in classrooms.