«Комунікативний імідж лікаря» – це багатозначна категорія, що характеризує манеру спілкування у комунікативному кластері «лікар–пацієнт». Включає такі компоненти: когнітивний (знання і розуміння комунікативних процесів, що виникають при вербальній та невербальній взаємодії лікаря, хворого і його родичів); поведінковий (володіння нормами культури мовлення, соціальної взаємодії, професійної корпоративної культури, клінічного етикету), а також особистісний (наявність тактовності, толерантності, емпатії).
"Communicative image of a doctor" is a multifaceted category that characterizes the manner of communication in the communicative cluster "doctor-patient". Includes the following components: cognitive (knowledge and understanding of communicative processes that occur during verbal and nonverbal interaction of the doctor, patient and his relatives); behavioral (mastery of the norms of speech culture, social interaction, professional corporate culture, clinical etiquette), as well as personal (the presence of tact, tolerance, empathy).