Abstract:
Доказова медицина (ДМ) сьогодення це один із способів зібрати, порівняти та аналізувати знання, що є стосовно профілактики,
діагностики та лікування захворювання. В ментальності нашої країни вважається, що лікар лікує «душею», а за кордоном лікують з шаблоном. В наш час це привело до того, що «нестандартні» лікарі «нестандартно» лікують стандартну патологію, часто використовуючи альтернативні методи лікування, які вони називають персоніфікованим підходом. Однак, ДМ заснована на сукупності думок та їх системному аналізі, це синтез різних підходів, це певна «страховка» від помилок та хибних дій.
Це питання особливо актуальне при викладацький роботі у медичних університетах. На юні уми студентів дуже впливає авторитет Вчителя та Лікаря. Студенти, як губка вбирають в себе, як доказову медицини, так у альтернативні, часто хибні, думки своїх педагогів. Тому метою нашого дослідження було: проаналізувати знання студентів щодо основ доказової медицини та знайти шляхи впровадження доказової медицини до навчання студентів.