Abstract:
Навчальна діяльність студента є підготовкою до майбутньої професії, тому важливо розвинути у нього здібності справлятися з тими навантаженнями інтелектуального та фізичного характеру, які неминуче виникають під час виконання відповідальної роботи. Здатність довго витримувати розумову та
фізичну напругу, тренується на заняттях з фізичного виховання. Фізична тренованість для сучасної людини є важливою умовою високої
конкурентоспроможності, засобом підтримки здоров'я. Працездатність визначається фізичною будовою людини та її психологічними можливостями,
як біологічної системи. З іншого боку, сучасна людина виявляє працездатність через володіння професійними компетенціями, перебуваючи у певному
соціальному середовищі. На здатність людини виконувати певний обсяг роботи в заданий проміжок часу впливає його фізична підготовленість. Метою дослідження було вивчення впливу інтенсивності тренувальних занять на зміни показників фізичної та загальної працездатності студентів
ОНМедУ. Для досягнення поставленої наукової мети було поставлено такі завдання: вивчити фактори, що забезпечують підвищення розумової та фізичну працездатність студентів; застосувати практично варіанти системи занять з фізичного виховання з різною інтенсивністю навантажень; провести порівняльну оцінку впливу інтенсивності занять з фізичного виховання на зміну працездатності студентів протягом навчального року.