Abstract:
Освіта, як фактор формування особистості, повинна базуватися на принципах, які враховують той факт, що іноземна мова стає повною мірою засобом міжкультурної комунікації, важливим та дієвим інструментом
навчального процесу в цілому та міжособистісних взаємостосунків викладачів зі студентами-іноземцями.
Дослідженням проблеми викладання нерідної для іноземців мови та формуванням міжкультурної комунікації та компетенції в Україні фахівці-лінгвісти активно займаються понад три останні десятиліття. Вже розроблено
багато достатньо фахових, з наукової точки зору, та впроваджених у практику навчально-методичних комплексів, підручників української мови як іноземної, що мають на меті формування міжкультурної компетенції під час навчання. Опанування нерідною мовою є важливим й необхідним компонентом навчального процесу студентів-іноземців за будь-якої спеціальності.