Abstract:
Новітні інформаційні технології стрімко впроваджуються в навчальний процес
навчальних закладів України, створюючи нові можливості для об’єктивізації
оцінювання знань, умінь і навичок студентів, урахування індивідуальних
особливостей студентів, створення нових форм спілкування і взаємодії викладачів зі
студентами. Вони обумовили створення ефективної світової системи дистанційної
освіти, постійне самовдосконалення даної системи і адаптування щодо потреб
суспільства.
Особливого значення дистанційна система освіти набула у останні роки в процесі
реагування на виклики сьогодення. В сучасних умовах саме дистанційна система
освіти є єдиним способом, що дозволяє зберегти більш-менш оптимальні умови для
освітній діяльності вищих навчальних закладів України і достатню ефективність
навчального процесу, але потребує безперевного розвитку і вдосконалення.