ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ СТУДЕНТІВ РІЗНИХ РИТМОФІЛЬНИХ ТИПІВ

Виявлені особливості показників функціонального стану органів і систем організму у студентів з різними ритмофільними типами дозволили обґрунтувати причини погіршення стану їхнього здоров’я під час адаптації до навчання. Відмінності, визначенні при проведенні порівняльної характеристики функціональних можливостей організму студентів з різними ритмофільними типами, дозволили виявити зміни в стані здоров’я, які є наслідком порушення природного циркадного ритму. У результаті проведених власних досліджень доведено необхідність визначення функціональних особливостей стану організму залежно від ритмофільного типу у студентів з метою контролю циркадної періодики зміни циклів сну та неспання, яка вказує на стійкість ендогенної компоненти біологічного годинника завдяки взаємодії нервової, ендокринної, імунної та серцево-судинної систем. Встановлено характер взаємозв’язку між кількісними характеристиками показників функціонального стану організму студентів з різними ритмофільними типами.